می توانید استروئیدها معکوس بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید استروئیدها معکوس بیماری مزمن کلیه

آیا استروئید می معکوس بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم، در مرحله اولیه بیماری کلیوی، پزشکان همیشه برخی از استروئیدها برای بیمار توصیه برای از بین بردن کسانی که علائم. و آن را مانند این نوع از دارو به نظر می رسد انجام می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند، اما این است که درست است که استروئیدها می تواند بیماری های کلیوی معکوس؟
آیا استروئید می معکوس بیماری کلیوی؟
در واقع، داروهای سرکوب التهاب در کلیه شما موثر است و کاهش نفوذپذیری عروق خونی کوچک در کلیه ها. از این رو، آنها می توانند پروتئین در ادرار را کاهش می دهد و از بین بردن طور موقت علائم دیگر. با این حال، آنها می توانند مواد مضر در کلیه ها و خون خود را حذف کنید و می توانید تغییر ساختاری نامطلوب در گلومرول جلوگیری نمی کند. به طوری که است که می گویند، استروئید می تواند آن علایم بیماری کلیوی را کاهش دهد اما آنها می توانند به این بیماری معکوس نیست.
چه درمانی برای معکوس بیماری های کلیوی مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را برای معکوس بیماری های کلیوی مفید است. شما می دانید این نوع از درمان است چهار عملکرد اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. با آن دسته از توابع، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. علاوه بر این، این نوع درمان همچنین می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن استاز از خون.
به طور کلی، با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی است. حتی برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته هستند، آنها نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه لذت ببرید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای دریافت بیماری کلیوی را معکوس در مراحل اولیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: